مسابقات ایرانی

جدول مسابقات خارجی

مسابقات ایرانی

جدول مسابقات خارجی

http://betix.me/

مسابقات ورزشی

  • ۰
  • ۰

پنجره‌های وب گردی خود را یکجا ذخیره نماییم



Image result for ‫پنجره‌های وب گردی خود را یکجا ذخیره نماییم‬‎




برای ذخیره صفحه‌های جستجو در فایرفاکس، ساده‌ترین راه این است که تمام تب‌ها را به‌صورت بوکمارک ذخیره کرده و آن‌ها را در یک پوشه خاص در منوی بوک مارک گردآوری کنید. تنها کافی است روی یکی از تب‌های بازشده کلیک راست کرده و گزینه “Bookmark All Tabs” را انتخاب کنید.


یک صفحه پاپ آپ باز خواهد شد که در آنجا نام پوشه را انتخاب خواهید کرد. زمانی که کارتان انجام شد روی گزینه “Add Bookmarks” کلیک کنید تا سایر موارد را نیز ذخیره کند.


برای بازیابی این بخش‌ها بر روی آیکون بوک مارک در کنار نوار آدرس کلیک کنید، و روی پوشه موردنظر توقف کنید. سپس گزینه “Open All In Tabs” را مانند تصویر انتخاب کنید.

مدیریت بخش

شما درحالی‌که شما الزاما نیاز به شخص ثالث برای ذخیره تب‌های مرورگر ندارید، افزونه‌هایی وجود دارد که این روند راکمی آسان‌تر می‌کند. یکی از این‌ها Session Manager است که می‌توانید از صفحه افزونه‌های موزیلا نصب کنید



حذف یک مورد از سابقه

می‌توانید قسمت‌های مشخصی از سابقه‌تان را حذف کنید. برای جستجوی مورد خاصی، از نوار جستجو در بالا استفاده کنید.

  1. در تلفن یا رایانه لوحی Android، برنامه Chrome‏  را باز کنید؛
  2. در بالا چپ، روی «بیشتر»  سابقه ضربه بزنید؛
  3. ورودی‌ای را که می‌خواهید حذف کنید پیدا کنید؛
  4. در سمت چپ، روی «برداشتن»  ضربه بزنید.

برای حذف کردن چند مورد، ورودی‌ای را لمس کنید و نگه‌دارید. سایر ورودی‌هایی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید. سپس، در بالا راست، روی «برداشتن»  ضربه بزنید.

برداشتن تصویر از صفحه برگه جدید

برای مشاهده سایت‌هایی که بیشترین بازدید را از آن‌ها داشته‌اید، برگه‌ای جدید باز کنید. برای برداشتن تصویر، آن را لمس کنید و نگه‌دارید. سپس برداشتن را انتخاب کنید.

مرور خصوصی

اگر نمی‌خواهید Chrome هیچ سابقه‌ای از مرورتان ذخیره کند، می‌توانید درحالت ناشناس به‌طور خصوصی مرور کنید.

از Chromebook در محل کار یا تحصیل استفاده می‌کنید؟ سرپرست شبکه‌تان می‌تواند سابقه مرور را خاموش کند. اگر سابقه خاموش باشد، صفحه «سابقه» صفحه‌های وبی را که بازدید کرده‌اید فهرست نمی‌کند. با نحوه استفاده از دستگاه Chrome مدیریت‌شده آشنا شوید


ورزش

سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی